2015. július 29., szerda

Harmadik rész

Halihóóó :) 
Ennyire rossz, amit írok? 
Se egy komi, se egy pipa? 
:(

   Reggel, vagyis 11kor elég álmosan ébredtem. Barátnőm sehol sem volt, remélem, már a kávét főzi. Pizsibe lecaflattam a konyhába, a forró kávé illat csapta meg az orrom.    
  
   Csináltam gyorsan egy nagy bögre feketét magamnak és mentem ki a teraszra.
Itt sincs. Hol a francba lehet ez a nő. Az esetek 90 százalékában én kelek előbb. Lizivel az ölemben cigivel a kezemben próbáltam magamhoz térni több-kevesebb sikerrel.

   Felmentem a szobába, megmosakodtam, emberi kinézetet próbáltam magamra varázsolni.

   Mai napra a terv a strandolás volt. Így nem nagyon hajtottam magam az öltözködéssel, egy farmer shortot vettem fel, fehér hálós felsőt, alá az uv zöld fürdőruhámat. Gyorsan még bedobtam egy törölközőt, napszemüveget és bronzolajt a táskába és mentem le a teraszra, hátha megjött már Meli.

   Míg vártam rá elkezdtem a telefonomat nyomkodni. Rá akadt a tekintetem a tegnapi képre, kikerestem ezt a Tomi gyereket. De most tényleg ki lehet ő? Honnan ismer?         Egyikünknek sem ismerőse, semmi közös ismerős. Na mindegy majd csak kiderül előbb vagy utóbb.
  Közben megjött barátnőm is. Mint kiderült lement boltba dinnyéért, likeolom az ötletét.

   Gyorsan átöltözött Ő is és indultunk le a partra. Szokásos szabad strand felé vettük az irányt, lepakoltunk egy fa mellé.
  • Bekensz? – nyújtottam oda az olajt Melnek. – Egyébként figyu már, gáz lenne ha Viktorék lejönnének jövő héten?
  • Már még lenne gáz? Tudod jól, hogy csípem az unokatesóid. – erre a kijelentésére elpirosodott. Mindig is hadi lábon álltak a Viktorral, egymást szívatták állandóan, de keveredtek már elég félreérthető szituba is.
  • Hát azt egyből gondoltam, főleg a Szép szeműdet. – nem is kellett több, Melinda a rák színével megegyező árnyalatot vette fel és borult a plédre hisztizve, hogy hagyjam már és nyújtotta rám a nyelvét.
  • Menjünk inkább fürdeni mert itt gyulladok meg – álltunk fel és már sétáltunk is a lépcső felé.


   A strandról délután 5 fele jöttünk fel a házba, picit megfogott a nap, a bőröm húz mint a nem tudom mi és fáj is. De ez van, nyár, napsütés, leégés.
  • Nem rendelünk pizzát? Eléggé éhes vagyok. – ült fel a kanapén Melcsi korgó hasát fogva.
  • Felőlem, de akkor abból, ami most nyílt. Neked milyen kell?
  • Gyrosost rendelj lécciiiiii

    Bepötyögtem a telefonba a számukat és leadtam a rendelést. Egy gyrosos, egy hawaii és 2 adag Gundel palacsinta. Áldom azt az embert, aki kitalálta az édességet, a fagyit és a palacsintát.
Egy 20 perc múlva meg is érkezett a vacsink, maradhatott volna a futár srác khmm..., kitelepedtünk az udvarba egy plédre és kezdtünk falatozni. Lizikém is ott kuncsorgott, hát egyem meg, nem lehet megállni h ne adjak neki egy egy falatot.
  • Lex?!
  • Mondd!
  • Unatkozom!
  • Én is!
  • Álmos vagyok!
  • Én is!
  • De nem tudok aludni még!
  • Én sem!
  • Csináljunk valamit!
  • De mit?!
  • Nem tom…

    Ennyit az értelmes beszélgetésről, amit mi le tudunk folytatni ketten. Szakadtunk a röhögéstől, hogy mi milyen hülyék tudunk lenni néha.
  • Mit szólsz hozzá, ha kihozom a gitárom és zenélünk kicsit? – Erre Meli válasza csak egy nagy mosoly volt.  6 éves koromba kezdtem el tanulni gitározni, foglyuk rá elég jól megy. Lefoglal, kikapcsol, szórakoztat. Van, hogy nem egy konkrét dalt kezdek el játszani, hanem csak egy kis unaloműzés gyanánt pengetem.

   Vissza értem a plédre, közbe hoztam ki bort meg 2 poharat is.
  • Mel? Mivel kezdjük? A számunk jöhet?
  • Az bármikor – Mosolyogva felült Ő is török ülésbe és kezdtünk bele egyik kedvenc zenénkbe.
Az aki voltam, egy fényképről néz vissza rám
És nem hasonlít már, múlt és jelen
Valami elmúlt, ahogy lassan felnőttem én,
Mégis úgy vigyázol rám
Mint amikor még

Nem tudtam milyen jó nekem, 
Hogy itt vagy, mindig így legyen!
Maradj velem s mindig itt legyél…



   Még egy kicsit kint maradtunk, míg a bor el nem fogyott, énekelgettünk még egy kicsit utána be indultunk a házba, zuhany után pedig már az ágyban is voltunk, nem kellett sokat forgolódni, hogy el tudjunk aludni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése