2015. július 28., kedd

Első rész.

   Reggel kicsit álmosan, de nagy mosollyal az arcomon ébredtem. Nyár van. 40 fok és Siófok. Imádom ezt a várost, a nyüzsgést, a bulikat és leginkább azt, hogy ilyenkor senki és semmi nem érdekel csak az, hogy a barátaimmal lehetek.

  Ki kéne kelni az ágyból – gondoltam magamban - . 10 percnyi önmarcangolás után, de sikerült kimásznom a fürdőig. Levettem egy törölközőt a szekrényből, a pizsimet, ami egy francia bugyiból és egy öt számmal nagyobb pólóból a szekrényre hajtogattam és szálltam be a vízzel teli kádba.

  Mért kellett így történnie? Mért kellett így viselkednie? 3 év ennyit jelentett neki? Szerintem nem adtam okot neki arra, hogy ezt tegye…

   Ilyen és hasonló kérdések keringtek a fejemben. Közben a víz is kihűlt, így kiszálltam, felvettem a mickey egeres köntösömet és kiballagtam a szobába. A szekrény előtt állva gondolkodtam, hogy mit is kéne ma felvenni, végül egy fehér ujjatlan ingre és egy farmer shorta esett a választásom egy fehér saruval. Hosszú hajamat csak felkötöttem a fejem tetejére és leballagtam a konyhába, hogy csináljak egy kávét.
   
   Meli még biztos alszik. Gőzölgő kávémmal kiültem a teraszra, lábamat a szemben levő székre tettem és meggyújtottam egy cigit. Rossz szokás… erre is csak Ő miatta szoktam rá.

   Visszaemlékszem mikor még kicsi voltam, talán 5 éves milyen jókat játszottam a szemben levő homokozóba és a hintán, imádtam, de sajnos az az idő már rég elmúlt, hogy csak úgy önfeledten játszhatok.

   Belegondolok, hogy mennyi minden történt velem az elmúlt pár évben, megborzongok. Szerelem, boldogság, szomorúság, csalódás és most itt ülök egy elcseszett 21 éves lányként, akit tönkre tett egy 3 éves kapcsolat.

   Minden szép és jó volt, mikor összejöttünk Attilával, eljártunk bulizni, kirándulni, otthonülős mozizások, közös utazások, látott fehér ruhában a szalagavatómon, elballagni, leérettségizni, látott boldognak. Ez mind megváltozott… egyik napról a másikra kifordult önmagából, ordibált velem, megütött, ha valami nem úgy sikerült, ahogy Ő szerette volna. Attila egy elég érdekes ember volt. Eleinte tényleg adta a szépet és a jót, elvitt randizni, gyertyafényes vacsi, minden, ahogy kell, de jött egy időszak, amikor az érettségi miatt kicsit elvonultam és akkor abban a pár hétben mintha kicserélték volna.  Hazudozott arról, hogy hol van, hogy kivel van, pedig okot nem nagyon adtam rá. Tavaly nyáron készülődtem egyik este az osztálytalálkozóra, felvettem egy térdig érő lengébb ruhát, hozzá egy fekete magassarkút, a hajamat begöndörítettem. Már épp indultam volna a kocsihoz, amikor utánam jött és a ház előtt el kezdett ordibálni velem, hogy én mekkora egy kurva vagyok, hogy így merek kimenni az utcára nélküle és biztos épp megcsalni készülöm. Ott és akkor kaptam életem első pofonját, attól az embertől akit a világon a legjobban szerettem.
Körülbelül karácsonyig megint jó volt minden miután megbeszéltük a dolgokat, januártól újra elkezdte, de akkor már nem hagytam magam. Márciusban kitettem, mint macskát szarni, hogy szépen fogalmazzunk. Azóta próbálom vissza hozni a régi Lexit, azt a bolondos mosolygós fiatal lányt, akit Ő tönkre tett.
Sokáig még keresett és hívogatott, üzeneteket írogatott, de nem reagáltam. Nincs szükségem egy olyan emberre, aki így bánt velem. A szobámból és az életemből is kitöröltem minden olyan momentumot, ami vele volt kapcsolatos, közös képek, levelek, ajándékok.

   
   És most itt ülök, meredve magam elé, de elhatároztam: 
Visszahozom a régi Lexit!!!

  • -      Hello Baby – Köszönt kicsit kómásan Meli.
  • -      Jó reggelt Csipkerózsika. Kávé a helyén – többet nem is kellett mondanom már ment is be csinálni magának egy forró feketét sok sok tejszínhabbal.
  • -      Mi a mai program? – kérdezte mikor vissza jött a teraszra. Közben csináltam magamnak még egy kávét, mert még mindig álmosnak éreztem magam.
  • -      Hát jó kérdés, mondjuk mit szólnál hozzá, ha kitakarítanánk gyorsan a lakást utána elmennénk bevásárolni és este egy kis buli a parton?!
  • -      Nekem teljesen jó. Csak előbb hadd térjek magamhoz. – ásított és márt ment is fel az ideiglenes szobájába az emeletre.

Elmosogattam a bögréinket és nekiláttam a konyhát kitakarítani. Általában Első nyári lejövetelkor egy gyors nagytakarítással végig szaladunk a házon és nem kell bajlódni vele később. Közben Meli és megérkezett és a nappalit már együtt kezdtük rendbe tenni.
1 óra körül kész is lettünk mindennel.

  • -      Na akkor bolt? – kérdeztem barátnőmet és már vette is a táskáját, kezembe vettem a kocsi kulcsot és így indultunk ki a hházból.

   A bolt csak pár percnyi kocsikázásra volt, ha nem nagybevásárlásról lett volna szó gyalog jövünk, de ennyi cuccot senkinek sincs kedve végig cipelni.
Bevásárló kocsival előttünk vágtunk neki a körútnak… kaja kb alig lett véve, annál több chips meg gumicukor meg kávé meg pia meg üditő.

   3 megrakott nagyszatyorral indultunk ki a parkolóba. Haza érve kipakoltunk a szatyrokból és megállapodtunk abban, hogy még csak 3 óra szóval ledőlünk a nappaliba a tv elé. Laptopomat az ölembe véve végig néztem a közösség oldalakat, bele értve Facebook, Twitter ésatöbbi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése